Programa İl Millî Eğitim Müdürü Coşkun Bakırtaş, il ve ilçe yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Etkinlikte, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca akademik, bilimsel, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda ulusal ve uluslararası başarılar elde eden öğrenciler bir araya geldi.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin bütüncül eğitim yaklaşımı doğrultusunda düzenlenen programda; öğrencilerin zihinsel, sosyal, duygusal ve fiziksel gelişimlerini desteklemek, başarı kültürünü yaygınlaştırmak ve akran dayanışmasını güçlendirmek hedeflendi.
Doğa ile iç içe gerçekleşen şölen, çevre bilinci ve sağlıklı yaşam farkındalığını artırmaya yönelik doğa yürüyüşü ile başladı. Ardından öğrenciler, öğretmenler ve protokol üyeleri akşam yemeğinde bir araya gelerek sohbet etti.
Programın sonunda ise Sakarya Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri tarafından canlı müzik dinletisi sunuldu. Öğrenciler, başarı hikâyelerini paylaşırken Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin “yetkin ve erdemli insan” vizyonuna ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
İl Millî Eğitim Müdürü Coşkun Bakırtaş, gençlerin elde ettiği başarıların gurur verici olduğunu belirterek, değer ve beceri odaklı eğitim çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.
Etkinlik, öğrencilerin emeklerinin takdir edildiği, ilham verici bir buluşma olarak sona erdi.