Ayağa Gelen Kanser Taramasına Yoğun İlgi

Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü, mobil sağlık hizmeti kapsamında vatandaşlara kanser taramasını onların bulunduğu noktalarda yaparak erken teşhisi yaygınlaştırmayı hedefliyor. “Mobil Kanser Tarama Aracı” ile belirlenen bölgelere giden sağlık ekipleri, ücretsiz tarama hizmeti sunuyor.

SAĞLIK - 23-06-2026 15:36

Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği uygulama sayesinde birçok kişi hastanelere gitmeden tarama yaptırma imkânı buluyor. Hizmetten yararlanan vatandaşlar, uygulamadan memnuniyetlerini dile getirdi.

Bir vatandaş, “Bazen işlerimizden dolayı, bazen üşendiğimiz için kanser taraması yaptırmıyorduk. Ama ayağımıza kadar gelen bu hizmetle taramadan geçiyoruz. Çok memnunuz. Helal olsun” ifadelerini kullandı.

Sakarya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir ise mobil tarama aracına olan ilginin her geçen gün arttığını belirtti.

Günün Diğer Haberleri