Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği uygulama sayesinde birçok kişi hastanelere gitmeden tarama yaptırma imkânı buluyor. Hizmetten yararlanan vatandaşlar, uygulamadan memnuniyetlerini dile getirdi.
Bir vatandaş, “Bazen işlerimizden dolayı, bazen üşendiğimiz için kanser taraması yaptırmıyorduk. Ama ayağımıza kadar gelen bu hizmetle taramadan geçiyoruz. Çok memnunuz. Helal olsun” ifadelerini kullandı.
Sakarya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir ise mobil tarama aracına olan ilginin her geçen gün arttığını belirtti.