Sapanca Gölü kıyısını vatandaşların daha aktif şekilde kullanabileceği bir yaşam alanına dönüştürmeyi amaçlayan projede gelinen son aşamayı inceleyen Başkan Alemdar, yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.
İncelemelerinin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Yusuf Alemdar, şehre yeni sosyal yaşam alanları kazandırmaya devam ettiklerini belirterek, “Sapanca Gölü kıyısını hemşehrilerimizin kullanımına açmak üzere başlattığımız Sapanca Park projemizdeki son durumu, Kırkpınar mevkinde çalışmaları yerinde inceledik. Şehre nefes aldıracak yeni alanlar kazandırmaya devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen Sapanca Park projesinin tamamlanmasıyla birlikte bölgenin sosyal yaşamına ve turizmine önemli katkı sağlaması hedefleniyor.