Belediye ekipleri, ilçede ulaşım konforunu artırmak ve vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştırmak amacıyla yıl boyunca sahada aktif şekilde çalışmayı sürdürüyor. Özellikle zamanla bozulan ve ulaşımı zorlaştıran sokaklarda yapılan yenileme çalışmalarıyla yollar modern bir görünüme kavuşuyor.
Çalışmaları yerinde inceleyen Erenler Belediye Başkanı Şenol Dinç, ilçenin dört bir yanında ekiplerin aralıksız çalıştığını belirterek, “İlçemiz genelinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerimiz yılın her gününde sahada görev başında” dedi.
Erenler’in ihtiyaç duyulan noktalarında sıcak asfalt, kilitli parke ve beton yol çalışmalarının sürdüğünü ifade eden Başkan Dinç, “Erenler’imizin sokaklarını ihtiyaç dâhilinde yeniliyoruz. Güzel Erenler’imiz için çalışmalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz. Yapılan çalışmaların ilçemize hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.
Yapılan çalışmalarla birlikte ilçede ulaşım kalitesinin artırılması ve vatandaşların daha güvenli yollarda seyahat etmesi hedefleniyor.