Sakarya’da jandarmadan polise kutlama ziyareti

Türk Polis Teşkilatı’nın 181. kuruluş yıl dönümü ve Polis Haftası kapsamında Sakarya’da anlamlı bir ziyaret gerçekleştirildi.

GÜNCEL - 09-04-2026 18:14

İl Jandarma Komutanı Hasan Erbağ ve beraberindeki jandarma personeli, İl Emniyet Müdürü Mehmet Ömür Saka’yı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette, şehirde yürütülen asayiş ve güvenlik hizmetleri ele alınırken, kurumlar arasında sürdürülen iş birliği ve koordinasyon konularında karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.

Ziyaret, Polis Haftası dolayısıyla yapılan kutlamalar çerçevesinde tamamlandı.

Günün Diğer Haberleri