Müdürlük tarafından sosyal medya hesaplarından paylaşılan görüntülerde, ekiplerin gölet içerisinde tespit ettikleri kaçak ağları tek tek sudan çıkardığı ve ağlara takılan balıkları zarar vermeden doğal yaşam alanlarına geri bıraktığı anlar yer aldı.
Yapılan açıklamada, su kaynaklarının korunmasına vurgu yapılarak şu ifadelere yer verildi:
“Kaçak avcılıkla mücadele kapsamında sadece yasa dışı düzenekleri değil, sucul ekosistemin devamlılığını da koruyoruz. Sürdürülebilir su ürünleri üretimi, doğal yaşamın korunmasıyla mümkündür. Denetimlerimiz aralıksız sürecektir.”
Yetkililer, iç sularda kaçak avcılıkla mücadele kapsamında denetimlerin Sakarya genelinde kesintisiz devam ettiğini bildirdi.




























