Uygulamaya göre; belediye otobüsleri, metrobüs hatları ve ADARAY seferleri bayram boyunca ücretsiz olacak.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi, Ramazan Bayramı süresince şehir içi toplu taşımayı ücretsiz hale getirdi. 20-22 Mart 2026 tarihleri arasında uygulanacak karar kapsamında, Kart54 sahibi vatandaşlar belediyeye ait ulaşım hizmetlerinden ücretsiz yararlanabilecek.
Uygulamaya göre; belediye otobüsleri, metrobüs hatları ve ADARAY seferleri bayram boyunca ücretsiz olacak.
Metin Nişancık
Yağmur Yağdı, Sapanca Alkışladı
AYSENUR ELMACI
Karasu için ne yapıyor SUNUZ?
Murat Uygun
Neden kavgacı olduk…!!!
Ahmet Özdemir
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMU 2024 ÜSTÜN BAŞARI ÖDÜLLERİ DAĞITIYORMUŞ!
Serdar Gül
KURALSIZ
NAGEHAN CANBUL
CİHAN-I DERYA
Sevinç Hudutçu
Engelli öğretmen adayları atama, aileleri ise onlardan verecekleri güzel haberi bekliyor...