Emniyet Genel Müdürlüğü'nde, 127 personel, 1. Sınıf Emniyet Müdürlüğü rütbesine terfi etti.
EGM'nin resmi sosyal medya hesabından Genel Müdür Erol Ayyıldız imzası ile yapılan paylaşımda, "2. Sınıf Emniyet Müdürü rütbesinde görev yapmakta olan 127 personelimiz 1. Sınıf Emniyet Müdürü rütbesi ile Polis Başmüfettişi olarak atanmıştır. Ataması yapılan mesai arkadaşlarıma yeni görevlerinde üstün başarılar dilerim." ifadeleri kullanıldı.

Bu kararla Sakarya'da İl Emniyet Müdür Yardımcısı olan Tansu Yıldırım, Polis Başmüfettişi olarak terfi aldı. Yıldırım bir süre Sakarya'da görevine devam edecek.




























